Wednesday, August 20, 2008

Három sör után, éjjel

Három sör. Tudom, hogy ez már sok nekem. A fura az, hogy gondolkodni még tudok. Mégis mintha valami nem lenne rendben. Már rég túl vagyok azon, hogy mi az ami illik és mi az ami nem. Az emberek érzik rajtam, hogy nincs minden rendben. Nevetnek. Én is nevetek, hisz tudom. Gyalog jövök haza. Szeretek gyalog járni. Talán zsugoriság, de lehet, hogy mégse. Talán életforma.

Gyönyörű autókat látok az út szélére parkolva. Még hogy Románia rosszul áll... Ezek szerint mégse. Egy ország akinek az állampolgárai ilyen autókat engednek meg maguknak nem lehet szegény ország. Megnyugtató ez a hosszú csendes utca. Alig vannak emberek rajta. A srác aki megelőz talán látott táncolni hazafele. Sokkal könnyebben táncolok 3 sör után. Talán nem látott, mert ő is könnyebben táncolt.

Közben dalol a fülem, hisz a telefonom mp3-asokat is simán lejátszik. Nincs semmi csak a zene. Nincsenek gondolatok, csak a zene van. Nincsenek más emberek, elmosódnak az autók, csak a zene van. Ha kiveszem a fülhallgatót, csendbe merül az utca. Nyomasztó csendbe. Csendesek a tömbházak, csendesek az autók, csendes a beton. Az ember felhozta a csendet a föld mélyéről.

A gondolatok is egybe mosódnak. Mi számít ilyenkor? Csak a zene határozza meg a hangulatom. Fiatal család jön szembe velem. Fiatal fiú, fiatal lány, fiatal kutya. Csak a zene van. 300 soundtrack. Hazaértem.

7 comments:

Anonymous said...

Jó így kikapcsolni néha. Sokszor például a tök unalmasnak tűnő dolgok (éjszakai séta, csillag kukkolás, csend hallgatás) a legjobbak.

Csak fontos hogy ne legyen azért túl sűrűn ilyen "sörös kikapcsolásod" :)

Felméri Péter said...

:) Köszi Netta. Amikor másnap visszaolvastam ezt a bejegyzést, akkor nagyon azon voltam, hogy törlöm, de végül mégse tettem meg. Nem is tudom miért. Talán azért mert ez is hozzám tartozik, nem szégyellem, akkor meg minek tüntessem el? Szóval meghagytam :)

És igazad van. Valóban jó néha tök unalmasnak tűnő dolgokat csinálni :D

Anonymous said...

Nincs mit :) És jól tetted, hogy nem törölted ki. Egyébként nemrég kaptam egy tippet ilyen dolgokról. Ha nagyon személyes vagy talán kicsit kényes dologról írsz, akkor ha lehet gyorsan írj utána egy másik posztot. Akit csak felületesen néz az úgyis csak a legújabbat fogja elolvasni. Én még nem próbáltam ki, csak gondoltam átadom hátha nem hülyeség :)

Felméri Péter said...

:) A tipp nem rossz, lehet hogy majd ki is fogom próbálni ezt a pszihológiai fegyvert a tudatlan blogolvasókkal szemben :D

Danke schön

pászti said...

szerusz P éter,
ha jól emlék szem, autóval voltál a teg nap, vagy még sem?

Felméri Péter said...

Pászti, te most melyik tegnapra gondolsz? Arra a tegnapra amelyiken az irodalmi est kódnéven futó projektet beszéltük? Amúgy az elmúlt 5 tegnapon mind autóval voltam. Azért ittam csak kólát. És nem csak azért, hanem azért is, mert szeretem a kólát.

Ezt a bejegyzést már jó sok tegnapja írtam.

Ja igen, még valami. A Pétert egybe írják. Így: Péter. Csak akkor választjuk el, ha nem fér ki egy sorba, és akkor is vonalkával. Pl. ebben az esetben P-
éter.

Norm said...

Minden bejegyzésed előtt innod kellene 3 sört.