Wednesday, August 20, 2008

7 dalocska

Bassza meg, ez már a harmadik körte, amiben kukacot találtam. És a második amelyiket meg is ettem, mert nem figyeltem oda... Vagy lehet hogy nem ettem meg a nyüvet csak az odúját?!

Az van, hogy kaptam a pinget Kövi Sárától meg Gadától is, hogy soroljam fel a kedvenc 7 dalomat. Mert hogy vannak néha ezek a hullámok, hogy valaki kitalál valamit és aztán továbbküldik, hogy más is csinálja. Azt hiszem én is ki fogok találni egy ilyet. De addig is lássuk a hét kedvenc dalocskámat.

Linkin Park - Leave Out All The Rest

Lil Wayne feat. Kanye West - Lollipop Remix

Eminem - Lose Yourself

Busta Rhymes Ft. Linkin Park - We Made It

Kanye West - Good Morning

Linkin Park feat. Jay-Z - Numb Encore

I don't belive in global warming

Szóval itt van 7 dalocsaka, biztos nem ez a 7 kedvencem, de most ezek jutottak eszembe, és ezeket is nagyon szeretem.

Még kaptam egy ilyen továbbküldéses cuccot, Kövi Sára küldte, és azt mondja, hogy az én blogom kreatív. Szóval nagyon szépen köszönöm.

3 comments:

Felméri Péter said...

4-3 Grrr

Anonymous said...

:))) jól megjártad :P ne mérgelődj, kell a (kukac)hús is az egészséges étrendbe...

Anonymous said...

A global warming hir and dere nekem is alegkedvencebbem.es sztem az uk-uk-uk unokaimnak is, kar h nem erik mar meg mert addig k*ra meleg lesz.