Thursday, July 31, 2008

A szeretet

Ma a szeretetről akartam írni, de aztán meggondoltam magam, mert még mindig ugyanazzal a pasival jár, és inkább arról írok, hogy a reggel kinyomtam 20 fekvőtámaszt és még mindig alig bírom mozgatni a karjaimat. Úgy látszik kimentem a gyakorlatból.

És mindezt valakinek a kedvéért csináltam, hogy jól nézzek ki és legyek macsó. De őt meg nem érdekli, hiába a sok kínlódás meg minden, úgyhogy inkább fel is adom. Különben is érzem, hogy nem bírnám sokáig. De üzenem neki, hogy én megpróbáltam.

Most meg elutazok levezetni a Muuuvi Rövid Film Fesztivált a hétvégén, utána meg pár nap nyaralás a hegyekben. És majd utána leírom a kedvenc hét dalomat, ami szétszakítja majd az agyatokat és darabokra tépi az elméteket.

6 comments:

Anonymous said...

Na és mi van akkor ha az a valaki nem szereti a macsókat? Nem kevesen vannak így ezzel...

Jó időtöltést :)

Anonymous said...

kitüntetést kaptál tőlem itt:
http://kovisara.wordpress.com/2008/08/05/kreativ-blogger-dij/

olvasd el, és add tovább:)
hamarosan kipakolom a parasztufós rajzot.

Felméri Péter said...

Na újra itt vagyok. Netta, te komolyan mondod, hogy van olyan aki nem szereti a macsókat? Vagy most engem akarsz bíztatni? Mert ha igaz, akkor hagyom is abba a sok tornát.

Sára, nahát, egy kitüntetés. Wow. Már mióta nem kaptam semmilyen kitüntetést és akkor most itt van ez. Nem jutok szóhoz. Nagyon boldog vagyok. Szóval akkor tovább kell adni... De én még a zenéset se teljesítettem. Na de megpróbálom behozni.

Anonymous said...

Igenis sokan vagyunk, akik ki nem állhatják a mű-pasikat :) De azért az edzést ne hagyd abba, ki tudja, még jól jöhet egy-két jól pozicionált izomcsoport, sose lehessen tudni.... Amugy meg, hogy tetszett a múúúúvi feszt? jók voltak a bulik ;)

Felméri Péter said...

A muuuvi naaaaaagyon jó volt, a legjobb fesztivál amin valaha is voltam, akartam is írni róla, de nem volt időm rögtön utána, és így szép lassan kiment a kezemből az írni vágyás.

Anonymous said...

Persze hogy komolyan mondom, de látod annamari is így gondolja. Engem kifejezetten taszít ha valaki ilyen kigyúrt kockahasú izéke. Ettől függetlenül a véleményünkkel szerintem kisebbségben vagyunk, szóval emiatt ne hagyd abba :)