Thursday, December 06, 2007

Írtam egy cikket a tudtom nélkül

Ez teljesen komoly, még akkor is ha furán hangzik. A reggel hívta fel valaki a figyelmemet erre, mondván, hogy gratulál a Transindexes cikkemhez. Hát kicsit úgy maradtam, mint királyi gárdista a sokkolóval való találkozása után (Warhammer 40k). Mint kiderült, az történt, hogy a Trindex átvette egy interjúmat, amit az Erdély FM-nek készítettem, a Felméri Péter Show-ba, és szépen lebetűzte, majd feltűzte az internetbe. Kicsit furcsállom, hogy nem szóltak előtte, de van valami szerződésük a rádióval, ami alapján megtehetik ezt. Nem haragszok vagy akármi, csak meglepett a dolog.

5 comments:

Anonymous said...

es a gazsival mi lesz?

Anonymous said...

Mér, a Gazsival is készült interjú?:)

Felméri Péter said...

Szerintem Gazsi nincs, ez ilyen ingyenmunka volt, szeretetből :) Meg hát a pénz úgyse boldogít.

Unknown said...

Szia, tényleg ez a helyzet, hogy a Transindex rendszeresen szemlézi az Erdély FM műsorait. Mostmár az is szerepel az interjúd alá beszúrva, hogy a beszélgetés a Felméri Péter Show részeként hangzott el, és ott egy link az adott műsorra. Elnézést.

Felméri Péter said...

Köszi a linkelést, de mondom nem haragudtam meg, csak meglepett a dolog.