Thursday, November 29, 2007

Én és a Godot Dumaszínház

Mi is az a Godot Dumaszínház? Egy egész profi hely Budapesten, a Deák tér közelében, ahol hétvégenként stand up comedy esteket tartanak. Nem túl nagy a hely, kb. olyan 60 férőhelyes lehet. Olyan mint egy étterem meg bár, ahol az extra az, hogy egy ember kiáll a mikrofon elé és dumál, ezzel szórakoztatva a közönséget. Egy esten általában három ember lép fel, 30-60 perceket beszélve. Sok jó humorista fordult meg ott, hadd ne soroljak most neveket, de sokan közülük már szerepeltek az RTL Klubbos Esti Showderben, Fábry Sándornál, akit érdekel az megnézheti őket itt: Dumaszínház. Ezen e helyen majdnem havi gyakorisággal szerveznek kezdőknek is fellépési lehetőséget. Ezeket az esteket Fiatal Félőrültek Fesztiváljának nevetik és általában hétfőre esnek. Felfigyeltem a dologra, hát szeptemberben én is ellátogattam, hogy megmutassam magam egy 15 perc erejéig. Akkor összesen 13 fellépő volt jelen, én pedig utoljára maradtam. Féltem, hogy rosszul esetem, mert pár ember már készült hazamenni. De szerencsére tévedtem, mert akik maradtak, azok nagyon jól szórakoztak, ami nekem nagyon jól esett. Egyik legboldogabb estém volt az, főleg, hogy nem túl gyakran lépek fel, és az idén ez talán a 3.-4. előadásom lehetett. A szervezőknek is tetszhetett amit mutattam, mert felajánlották, hogy ezentúl gyakrabban próbálkozzak náluk. Felléptem hát november 11.én is. Ekkor sajnos nem volt olyan nagy sikerem mint első alkalommal, éppen ezért remélem, hogy következő alkalommal, amikor Budapesten fellépek (Repetasrok, dec 13), akkor megint jól megy minden. A napokban kerültem fel a dumaszínház weboldalára is, meg lehet itt tekinteni ezt is: Dumaszínház.

A napokban kipróbálta magát a Szomszédnéni P.I. is, külön-külön léptek fel és őket is visszavárják további fellépésekre. Oléé.

No comments: