Wednesday, September 12, 2007

Én és az Erdély.FM

Végre összeszedtem magam, hogy írjak erről a témáról is. Szóval én készítem Zsizsman Erikával együtt az Erdély FM humorműsorát. Aki még nem hallott a rádióról, annak röviden csak annyit, hogy itt egyelőre nincs műsor sugárzás, nincs saját frekvencia és az interneten se lehet hallgatni. Egyelőre csak elkészítjük a műsorokat, és ezeket adjuk más rádióknak Erdély szerte. Vannak hírek, mondén magazin, délutáni ügyelet és még egyebek, amiket a például a paprika rádióban lehet hallgatni. Jelenleg 11 városban van már partnerrádiónk. De nem mindenhol adnak mindent, szóval a humorműsort nem tudom hol lehet meghallgatni az interneten kívül.

Szóval az egész úgy indult, hogy megkeresett Kelemen Attila, aki a rádiónál a direktor, és azt mondta, hogy fizet nekem 6 millió eurót, csak jöjjek humorműsort csinálni neki a rádióba, és még akkor is engem választott volna, ha még élne Hofi és térden könyörgött volna, hogy ő csinálhassa. Minden este ezzel a tudattal megyek lefeküdni. Így nincsenek alvási problémáim. Szóval nem utasíthattam vissza az ajánlatot, pedig ezzel párhuzamosan egy takarítói állásra is pályáztam az állomáson, és hát nehéz volt a döntés. Minden esetre szerencse, hogy még megvan az infós állásom, és így jut néha kis költőpénz is a zsebembe.

Szóval már egy ideje dolgozunk azon a fránya első adáson, hogy legyen már valami kézzel hallható. És múlt vasárnapra meg is lett a csoda. Szóval ment valami rádiókba talán, én sajnos sehol se hallottam, mivel el voltam utazva. De nem baj, mert úgyis tudom kívülről az egészet.

Nincs hát más hátra, mint hogy mindenkinek melegen ajánljam ezt a műsort, és hogy szeressétek meg hallgassátok és legyetek boldogok és egyétek meg a főzeléket.

Ja igen, Felméri Péter Shownak neveztük el nagyon találóan a műsort. Van kritika? Nincs kritika.

7 comments:

Anonymous said...

"elszabta(d)? péter felméri!"

Anonymous said...

Hat olyan, mintha te szeretnel lenni Fabry sandor, ugy kevertek ki a hangod, csak sajnos nincs meg hozza a humorod.
mar a szlogennel az volt az erzesem. a kezeket a paplan fole utanzata.
meg kellene talald az egyeni hangod

Felméri Péter said...

Ja, lehet, hogy Fábry is mondott hasonlókat, de amíg én nem hallottam vagy láttam a műsorát, és ettől függetlenül jöttek az ötletek, ugyanannyira eredetiek, mintha még nem csinálta volna senki.

Az viszont igaz, hogy ha már valaki ismeri Fábryt és utána hallgatja meg ezt a műsort, koppintásnak és ismétlésnek láthatja.

Majd keresek magamnak egy egyéni hangot. Szorítsál.

Anonymous said...

Jo neked, hogy blogolsz, es minden hozzaszolasban megkuldenek? Csak erdekel...

Felméri Péter said...

:)) Jó meglátás Dorján :)

És még csak nem is tudnák erre válaszolni, hogy akkor miért is. De hidd el, nem mazokizmusból csinálom :) Minden esetre, ha rájövök az okára, akkor bejegyzem.

Anonymous said...

kisse tomoritett lett az elso musor, igy hamar bele fogsz faradni. :) a szomszedneni humoranal szerintem jobb, es ami az eros pontod, hogy rengeteg benne a sajat, erdeti otlet. de azert van meg mit csiszolni rajta, hogy mindenki szamara fogyaszthato legyen - nem minden poen mukodik.

Felméri Péter said...

Köszi a kritikát Cs, valóban van hova fejlődni, de ami meg az ötleteket illeti, régebben én is azt hittem, hogy ki fogok fogyni valamikor, de eddig még nem sikerült :P Ha mégis kifogynék, akkor majd teszem magam, hogy nem fogytam ki :P