Saturday, February 13, 2010

Budapest

Helló evribádi, tudom, hogy az utóbbi időben hanyagoltam a blogot, de most végre van valami érdekes, amit megosztanák mindenkivel. Nem is olyan hosszas keresés után sikerült egy albérletet találni Budapesten, szuper helyen, a Deák tértől nem messze. A Szomszédnénivel együtt béreljük és "zis iz zö bigining of ö bjutiful frensip". Még nem költöztünk be, de nagyon tetszik a hely ahol van, van egy kis erkélyem is, és egy szomszédos háznak köszönhetően egy méretes terasz is, ahova tavasszal nagyon jó lesz kiülni :D

19 comments:

Kazsa said...

Egészségetekre :)

Angyalod said...

na gratulálok :) lelkesnek tűnsz. csak jó lesz vigyázni az őrült rajongókkal :D

Unknown said...

Örülök, hogy örülsz Péter, ez klassz hír! Frekventált jó helyen van ahogy olvasom; TSz-ről és Béféről pedig nem is beszélve: jól kijössztök majd egymással... "bjutiful frensip" ;)

openeyes said...

nA hál'Istennek - akkor most már téged is leszólítanak majd - hogy, te vagy az a fickó - innenonnan :).

amúgy Isten hozott a Nagy Romlott Szilvában - :) named Budapest.

Mandala said...

Igen, központi helyekkel vigyázni kell, na meg a teraszozás is érdekes lesz majd a szmogban, de légy üdvözölve a nagyvárosban. :)

Felméri Péter said...

Köszönöm a gratulációkat :)

Ami Pestet illeti, egyelőre nagyon kedvelem, lássuk mit hoz a jövő :)

Mandala, most hogy mondod a szmogot, picit elvetted a kedvem a terasztól, de majd veszek gázmaszkot a reggeli kávézáshoz :)

Mandala said...

Legalább nem fognak felismerni az utcáról. ;)

Bocs, hogy elvettem a kedved, nem volt célom, csak tapasztalatból beszélek. Habár nem ott lakom, de ott dolgozom és sajna jobb bent a zárt irodában néha, mint kimenni levegőzni...

Egyébként meg irigyellek, hogy központi helyen laksz, nem kellene korán kelnem legalább. :D

T.Reni said...

Én is szeretem Pestet, remélem előbb-utóbb én is fel tudok költözni :S

Felméri Péter said...

Mandala, most látom, hogy neked fura hajad van :P

Mandala said...

Most erre mit mondjak? Ismételjem magam? :D

"Isten hozott a nagyvárosban..."

Felméri Péter said...

Lehet, hogy nekem is ilyen lesz a szmogtól :P

zolika13 said...

wow...
Akkor ezek szerint kikoltoztel Magyarorszagra?

Julie said...

én szeretem Pestet! örülök, hogy Te is ideköltözöl, remélem, nem fogod megbánni. :)

BabetteWhite said...

Jó. Ezek szerint én vagyok itt az egyetlen, aki undorodik Butapesttől...sőt az egész megyétől...

Tündi said...

Én jól elvagyok itt "vidéken", bár szeretem Pestet. Ha állandóan a fővárosban élnék, lehet, másképp gondolnám. Talán eljön az is egyszer. ;)
Péternek pedig remélem bejön majd és nem bánja meg!

sys said...

Jó lesz itt,tuti helyed lesz!
Lelkesnek tűnsz :)
De a "rajongókkal" tényleg vigyázz.
Az otthoniak mit szóltak,hogy elcuccolsz?Nem sajnálják?

T.Reni said...

Szerintem megkönnyebbülnek :P

andi said...

es akkor mostmar csak pesten lehet szerencses az ember es eloben latni stand-upolni a nagy Felmeri Petert?

tovabba: asszem eleg ismert vagy mar hogy rakerdezzek: lehetek exklusziv fotosod? :D hmm?hmm? szerzodes? :D

Felméri Péter said...

:)) Nem vagyok még elég híres ehhez:P Amúgy a jövő héten megyek fellépni egy pár erdélyi városba: Szentgyörgy, Csíkszereda, Marosvásárhely, ahol a Humorfeszt előválogatók is lesznek.

És te Andi, hogyhogy újra a virtuálban? Épp mostanában konstatáltam, hogy abbahagytad a blogolást :)