Monday, August 17, 2009

Fábry Sándor projekt és a könyvírás projekt

Na mi van, kérdi a tükörtojás. Na mi van, kérdi a kávéfőző is. Na mi van, kérdi a szemetes autó is. Leírom a blogba és akkor mindenki olvassa el a szemével. És adja tovább az abrosznak is. Wifin.

Az van, hogy most egyszerre igencsak foglalt lettem, pedig én még akkor is tudok foglalt lenni, ha épp nem vagyok az. Épp szézezerrel melegítettem volna a horvát tengerpartra fekvéssel meg vízipisztolyos célba lövéssel, amikor jött ez a fantasztikus lehetőség, hogy benne legyek a Fábry Showderének a geg-csapatában. Ez egy három adásos próba időszak lenne, szóval be kell keményíteni, vagy három adás után repülök, mint a... a... na. mint a repülőgép. Tessék hasonlat. Most akkor erre gyúrok. Akinek valami ötletes ötlete van, hogy miről beszélhetne Fábry Sándor a műsorában, az dobjon ide pár sort. És lesz még egy érdekes projekt az Esti Showderben, de erről egyelőre semmit. Majd ha megnézitek a tévében valószínűleg rájösztök, hogy mi az :) Hát nem nagyszerű? Tegye fel a kezét az aki szerint nagyszerű. Köszönöm.

A másik pedig az, hogy megkeresett egy kiadó, hogy írjak már egy könyvet, ami vicces legyen meg ilyenek és hogy vegyék majd meg az emberek. Azt akarták, hogy azt írjam le, amiket beszélni szoktam előadás közben, de valószínűleg nem az lesz. Majd kitalálom. Szóval ez a projekt a number kettő. A Szomszédokat is megkereste ugyanez a kiadó, és ők is benne vannak a projektbe. Ma írjuk alá a szerződést. Lehet, hogy a kiadó sorra vesz minden erdélyi humoristát. A Székelylend meg majd kinyomtat pár mp3-ast. Vagy lekottáz.

8 comments:

Linda said...

Nah beindult a szekér:)Sok sikert.

Felméri Péter said...

Thx :)

Vali said...

igen,sok sikert,és grat. de azért remélem,hogy októberben többet leszel a godóban,mint most, szeptemberben :)

Linda said...

Agusztus van még.

vali said...

jólvan... csak én a szeptemberi műsort vártam,mert úgy volt,hogy akkor megyünk legközelebb.
-.-

Anonymous said...

Hmm... Témák? Hát most mindenki a gazdasági válsággal van elfoglalva. Meg mindenki hagyja el az országot, mint patkány a süllyedő hajót... (Én a jövő hónapban megyek :D) Olvastam is egy jó beszólást: "Aki utolsónak hagyja el az országot, kérjük, kapcsolja le a villanyt." Jacko halála, bár arra sokan harapnak :) Globális felmelegedés, szószerint és átvitt értelemben is (lásd metroszexualitás + emo...) Tovább is van, mondjam még? ;)

Kaméleon said...

...s'akko' mész vagy sem HO-ba?...

Felméri Péter said...

Ja, megyek egy hétre, holnap indulok. Olé!