Sunday, September 07, 2008

Felméri Péter viccelemzési kurzusa

Ebben a sorozatban megpróbálom kevésbé profik számára is elérhetővé tenni a humor misztikumait. Kicsiny ismeretterjesztő sorozatom azoknak próbál segítséget nyújtani, akik úgy érzik, hogy nem uralják teljesen a humor minden megjelenési formáját de úgy érzik, hogy ők ennél többre hivatottak.

Biztos előfordult már veled, hogy nem értetted meg egyik pajkos osztálytársad / munkatársad / ovodatársad mókás viccét. És mindenki nevetett, persze te is, nehogy lemaradj, de fogalmad se volt, hogy akkor most min is nevettek? Ugyanakkor biztos próbáltál már viccet írni, de apoén, amit a végére bigyesztettél elismerő hahota helyett csak fura morgásokat, torz arcokat és "Na én megyek vissza dolgozni / tanulni / legózni inkább." kijelentéseket eredményezett Nem kell szégyelni, mindegyikünkkel előfordult már ilyen. Többek között velem is. (De hát kivel nem? Pffhhh.) Szóval ez a kurzus neked szól kedves barátom.

Első leckénkben egy viccet elemzek ki. Következzen tehát a vicc és annak aki nem értette meg, hogy miért nevetnek rajta a kollégai akik a válla fölött olvassák ezt a poénbombát, zárójelben a magyarázat is megtalálható. (Khm. Itt azért hadd szögezzem le, hogy nem számít hogy melyik kontinensről vagy, ez egy kurva nagy poén. Hörf.)

Szedlacsek és Kórbuj beszélgetnek. Szedlacsek:
- Ide figyelj Kórbuj, én mondok neked egy olyan mondatot, amiben a te neved kétszer is benne van.
- Na nem hiszem, ilyen nincs! Mondd.
- 8-kor búj (érted, Kórbuj ;) Hihahi.) be a seggembe, 9-kor búj ki a seggemből. Hahahihaihaaa.
De erre Kórbui csak nézett. Majd miután Szedlacsek befejezte a nevetést, így szólt:
- Figyelj Szedlacsek, én is tudok egy olyan mondatot, amiben a te neved kétszer szerepel.
- Hah, na ezt már nem hiszem. Mondd!
- Szedlacsek, Szedlacsek, kapd be a faszomat.

(Magyarázat: Ez a vicc azért nevettet meg, mivel van egy kurva nagy poén a végén. q.e.d.)

8 comments:

Anonymous said...

öööö...azért nem annyira kurva nagy a poén :P van jobb vicc is;)

Felméri Péter said...

Na ne mondd köhöm, tudsz ennél jobbat is?

Anonymous said...

aaa dehogy en nem tudok jobb viccet,most megfogtal, a francba... sot halas vagyok a kurzusodert, maskulonben elvesznek a viccek vilagaban. valahogy nem ertem oket...lehet igazak a szokes viccek?
:)

Felméri Péter said...

Nahátakkor! Máskülönben örülök, hogy kicsiny kurzusommal segíteni tudtam rajtad.

Megjegyzés: a szőkés viccek nem igazak.

Anonymous said...

Johet mar a kurzus2!

Anonymous said...

Jó kis szóviccnek indul, de vége... :) Nem panaszkodok, de azért tudsz te ennél sokkal jobbat is ;-)

(köszi a vicc tanfolyamot)

Anonymous said...

ezen jót röhögtem, de tényleg :)

Fall Out Girl said...

Jó kis vicc volt.
Szerintem rendőröknek sem ártana rendőr yicc kurzus. Multkor meséltem egyet de nem igazán nevettek...
Köszi, Péter szerintem sem igazak a szőkés viccek vagy legalább is én nem érzem magam hülyének (és nem is mondják, hogy az lennék) pedig eredeti szőke vagyok.