Wednesday, June 18, 2008

Sportolni jó, videjó

Megírtam végre a disszertációmat, a tanár is rábólintott, csak azt mondta, hogy tyű de bénán fogalmazol a mi nyelvünkön te Péter, keressél gyorsan egy románt aki átolvassa. De én sok románt nem ismerek, meg aztán szégyelltem is magam előttük, hogy itt ez a dolgozat, olvassad át, a kutyám írta, és nem tud helyesen fogalmazni. Szerencsére mentőövet nyújtott nekem balettka, aki bevállalta, hogy átolvassa és kijavítja nekem a cuccot. Innen is köszönet :)

Aztán megírtam az "abstract"-ot is, ami olyan összefoglaló izé, csak angolul, mert úgy kérték. Azt nem tudom ha átolvastatom, mert igaz, hogy angolul se tudok valami helyesen írni, de hát abban bízok, hogy a vizsgáztató tanárok se...

És hát amíg én a disszertációm miatt parázok (<-budapesti szó, nemrég tanultam, azt jelenti, hogy "vajas kenyeret enni"), ti csak szépen nézzétek meg ezt a sportos videót ügyesen. Fogyókúrázok előnyben.

Extrém magaslenemugrók



1 comment:

Anonymous said...

észbontóan hülyék vagytok! :)) a legjobb, amikor a háttérben elmegy szirénázva a helyszínelők autója...

további jó eksztrémkedést!