Friday, June 20, 2008

Plakát

Felkértek, hogy hétfőn, 23.-án lépjek fel Udvarhelyen a Küküllő szállóban. A Szomszédnéni már volt ott, azt mondták, hogy nagyon jó volt, szóval én is nagy reményekkel nézek elébe. Kértek tőlem egy valamit, amit a plakátra tegyenek, mert hogy a Szomszédnéninek is volt valami nagyon fasza képe. Hát nekem nincs nagyon fasza képem. Úgyhogy rajzoltam egyet magamról, amint éppen munkában vagyok és nagyban dolgozok. Ha minden igaz, akkor ez a plakát reklámozza majd ezt a humorestet:

5 comments:

pászti said...

hát ez tökéletesen hasonlít!
komolyan!!

Anonymous said...

szerintem is! ...főleg a végtagok ;-)

Felméri Péter said...

Ezzel csaptam be az érdeklödőket. Aztán volt is nagy meglepetés, amikor megláttak...

andi said...

szerintem is jo. de aruld mar el, miert lette tojas tested?!? en pont igy rajzoltam a husveti tojast kicsi koromban :P csak epp szines volt

Felméri Péter said...

Szóval megakadt a szemed a testemen Andi :P

Ami a rajzot illeti, próbálltam minél reálisabban ábrázolni magam, de úgy néz ki, hogy ez nem sikerült valami jól. De hát Picasso se volt egy digitális fényképezőgép... Az dobja rám az első követ, aki rosszul céloz.