Tuesday, February 19, 2008

Sztrájk

Életemben először láttam éhségsztrájkot és még mindig a hatása alatt vagyok. A Szomszédnéni P.I. tagjai döntöttek ezen extrém forma mellett, hogy elégedetlenségüket fejezzék ki a tarthatatlan helyzettel szemben. Mert hogy a humoristáknak nincsen pályázati lehetőségük. Pedig még az íróknak meg a pékeknek is van.

Szóval indult a sztrájk egy nagy evéssel és 12:00 órától elhúzódott 12:01 percig. Nem mondom, hogy megerőltető volt, mert nem én éhség sztrájkoltam, de ahogy barátaimat és sorstársaimat elnéztem, hogy a jó ügyért küzdenek, biza könnycseppek gyűltek a szemembe, amiket csak is az irántuk való szolidaritás miatt nem nyeltem le. Sok sajtós volt kint, ami azt illeti csak én egyedül voltam a felháborodott és együttérző nép, de úgy éreztem, hogy 100 milliókat képviseltem.

Szóval pályázati lehetőséget a humoristáknak, mert pénzb összetartásban az erő, és a többi 9 pont is amiket összeírtak és amiket majd belinkelek, ha felkerül a Szomszédnéni blogra. Most meg megnézem, hogy ki az a Csősz Boglárka az IWIW-en

No comments: