Wednesday, April 02, 2008

Humormaraton

A múlt hétvégén Humormaraton volt Budapesten. Ez azt jelenti, hogy a Godot dumaszínházban szombat este 20:30-tól apró szünetekkel vasárnap 23:00 óra utánig humoristák egymást váltva léptek fel. Én hajnali 6:00 órától kerültem sorra, és fel voltam készülve arra, hogy az asztalra fordított székeknek dumálok. De kellemes meglepetésemre nagyon sokan maradtak megnézni az éjszakázók közül. Ez talán annak köszönhető, hogy éjjel jó volt a hangulat, másfelől pedig annak, hogy rögtön utánam következett Kovács András Péter, aki igencsak jó humorista és ezt sokan tudják is. Fellépett a Szomszédnéni P.I. is, ők 11:00 órától nyomták. A dumaszínház rendszeres fellépői mellett ott volt Fábry Sándor is, akit most láttam először ilyen közelről. TSz már látta közelebbről is, és beszélt is vele. Meg fel is léptek együtt. Szerintem egyik ember se tud olyan sokat beszélni mint Fábry Sándor és beszéde alatt annyi szavat érinteni a magyar szótárból.

2 comments:

Anonymous said...

:D :D :D gratula az összes 3 (akkor még 2 volt ;) )és 9 közt fellépőnek!!! meg azért a többieknek is! ;) azt hiszem, a 6, ott eltöltött óra alatt csak egyszer akartam lefejelni az asztalt!!! ;) szép volt! :D

:) zrenx

Felméri Péter said...

Köszi :D és örülök, hogy kibírtad ilyan sokat :D