Tuesday, March 04, 2008

Az első írott viccem

Én nem vagyok jó viccmondásban, és sajnos nem is jegyzem meg azokat a vicceket amiket nekem mondanak. Pedig hallottam már pár jót. Talán le kéne írnom őket... Most minden esetre nagy pillanat előtt állok, mivel megírtam első saját viccemet és szeretném ha aki elolvassa esetleg értékelné is egy 10-es skálán, ahol 1 azt jelenti, hogy "nagyon de nagyon szörnyen béna" és a 10 meg azt, hogy "ez a vicc az összes viccek istene". Hát akkor most itt van a vicc:

- Mit csinál a zsiráf az élelmiszerboltban?
- Leeszik mindent a felső polcról.

Tipp: Aki nem érti olvassa el többször is. Elsőre én se nevettem.

Na?

11 comments:

Anonymous said...

Szerintem egy 6ost meger.. elsore en sem nevettem, aztan masodszorra azon nevettem, hogy milyen pihent vagy!:)
Écó

Anonymous said...

Nagyon jó! Kemény! Ügyes vagy! Grat!
Egy nagyon erős 4-est tudok adni rá:)

Anonymous said...

Szia!

Hát, olyan 4-es!

Péter, maradj a stand-upnál, az jó áll neked...

U.i.: Nekem a tesóm mondta mikor énekeltem: Táncolj, mert a port jobban birom! Szóval valami hasonló...

Anonymous said...

"Zavarja a táncban a zene", mondták egy szinészről. Téged a vicc zavar a humorban. Ez a vicc legalábbis...

Betond said...

A vastag betűs részt olvassátok el többször. Az a vicc. 8-as. :)

Betond said...

Bocs, ismeretlenül megint, légyszi írj valami ellentétes hatásút, 10 perce nem tudom abbahagyni a röhögést. Úgy maradtam.

Anonymous said...

Akárcsak a verseiddel a költészetben, ezzel a viccel is újat alkottál. Zseniális, tízes.
TSz

Felméri Péter said...

Köszönöm azoknak akik eddig értékelték a viccemet, volt akinek nem jött be, de hát a viccek már csak ilyenek. Esetleg annyi magyarázatot fűznék hozzá, hogy a a zsiráf magas és akkor azért eszi le a felső polcról az ételeket. Mármint hogy azokat jól eléri. Na. Szóval erre alapoztam a viccet, mert hogy a zsiráf is magas meg a felső polc is magasan van.

Betond, sajnos nem tudok ellentéteset írni, amitől leállna a nevetésed, mert minden amihez hozzáérek poénná válik. Ez az én átkom...

TSz barátom, bíztam benne, hogy átlátsz a viccen és meglátod a mögötte levő poént.

TIPP: Azoknak, akik szeretnék a poént látni a vicc mögött, hajoljanak közelebb a monitorhoz, vagy jelöljék ki a vastagított részt és úgy hátha megkapják.

Anonymous said...

egy 7-est megér. de ne add elő inkább :)

pászti said...

bazeg, szuper a vicc!!!
örömömben megosztom veled az egyetlen saját magam által kitalált viccet. Tadam-tadaaam, így szól:
- ...
bazmeg, elfelejtettem!

Anonymous said...

nagy vagy, péter.