Friday, September 15, 2006

Egy Csütörtök délután

Máma volt a Szabadság olvasóinak találkozója, vagy hogy is mondják ennek. Szal az a lényeg, hogy rengeteg Szabadságolvasó jelenik meg egy helyen. Több mint 20 legalább. Az átlagéletkor 70+. Jó értelemben. Itt sorsolnak, meg találkoznak, meg boldogak. Én nyertem egy könyvet, pedig inkább nyertem volna egy utazást valahova, mert azt is lehetett.

Szóval mit kerestem ott? Béfé barátom szólt, hogy őt kérték fel ezen alkalomból, hogy lépjen már fel valami humoros darabbal. És akkor elmentem én is, hogy megnézzem. Volt ám öröm kicsiknek és nagyoknak. Az egyik néninek kiesett a protézise a nevetéstől. El se képzelnétek mire indult be az öregek nevetőgörcse, de ez maradjon csak azok titka akik ott voltak. Megszenvedtünk érte.

Az egyik poént amiben azt mondja, hogy tringfhsdaf-szaurus elcsentem, mert olyan jó volt. Lehet hogy használni is fogom, de lehet hogy csak kiteszem a vitrinbe és majd továbbadom az unokáimnak.

A sorshúzás után még volt egy kis piálgatás, de én csak ásványvizet ittam. Na.

No comments: